فعالیت میادین میوه و تره بار در تعطیلات پیش رو اعلام شد

60b88fb6492d7_60b88fb6492da چگونگی فعالیت میادین میوه و تره بار تهران در تعطیلات سه روزه اعلام شد.

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد و همچنین، سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار روزهای جمعه و شنبه، ۱۴ و ۱۵ خرداد مصادف با سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد از ساعت ۸ صبح تا یک ظهر، باز و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

با توجه به تعطیلی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روز یک‌شنبه ۱۶ خرداد، مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شهروندان می‌توانند ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را در روزهای جمعه و شنبه از این مراکز تهیه نمایند.

بر همین اساس، از شهروندان درخواست می شود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران، هنگام مراجعه به میادین و بازارهای میوه و تره بار، ضمن رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش، تا جای ممکن فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

پست بعدی

هوای شمال خنک تر می‌شود/ وضعیت جوی روزهای تعطیل

پ ژوئن 3 , 2021
روزهای پنج شنبه و جمعه با توجه به جریانات جوی شاهد کاهش محسوس دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه برای سواحل دریای خزر و از روز جمعه تا سه شنبه شاهد کاهش ۸ تا ۱۲ درجه ای در شمال شرق کشور خواهیم بود. طی ۵ روز آینده در غالب مناطق […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000