نظر کاندولیزا رایس درباره ترامپ

60b7730a21afa_60b7730a21afe کاندولیزا رایس به این مساله اشاره کرد که چطور ترامپ بدون آنکه تجربه‌ای قبلی در امور دولتی و مردمی داشته باشد توانست نقش رئیس جمهوری آمریکا را برای خودش تضمین کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کاندولیزا رایس که نخستین بار در زمان جورج بوش پسر مشاور امنیت ملی آمریکا بود و بعد به عنوان وزیر خارجه آمریکا انتخاب شد، برای اولین بار به صورت علنی اذعان کرد که به دونالد ترامپ رای نداده و منتقد او بوده است.

وی به این مساله اشاره کرد که ترامپ توانایی این را دارد که به صورت مستقیم با مردمی ارتباط بگیرد که از روند جهانی شدن و نخبگان نادیده گرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: آنچه من را به این مساله جذب کرد این بود که اول از همه من یک متخصص علوم سیاسی هستم و اینکه یک رهبر پوپولیست وارد عرصه شد که هرگز در کار دولت نبود و این چیزی بود که هیچ کدام از ما به این مساله اصلا توجه ویژه‌ای نداشتیم.

رایس همچنین گفت که چندین بار با ترامپ دیدار داشت اما هرگز این دیدارها در چارچوب مسائل سیاسی نبود.

رایس همچنین برای نخستین بار اذعان کرد که به مردم گفته که به ترامپ رای نمی‌دهد و ادامه داد: او روی نقطه ضعف مردمی که احساس می‌کردند از روند جهانی شدن کنار گذاشته شده‌اند و از سوی نخبگان به آنها بی اعتنایی شده،‌ دست گذاشت و موفق هم شد. او با گفتن این جمله که "می دانید،‌ شما در این انتخابات شرکت می‌کنید و آنها شما را فراموش می‌کنند. آنها دیگر به شما نگاهی نمی‌کنند" قلب مردم را لمس کرد و رای آورد. این چیزی است که ما باید هنوز هم به آن توجه کنیم.

پست بعدی

آژیر بحران در بازار مسکن/ با روند کنونی در ۵ سال آینده، هم تعداد مستاجران افزایش می‌یابد هم شمار خانه‌های خالی

چ ژوئن 2 , 2021
نیاز به مسکن و روند‌های طرف تقاضا و آنچه در طرف عرضه و قیمت‌ها رخ می دهد نشان از شکاف قابل توجه در این حوزه دارد که پیامد‌های آن در سال‌های آتی دامنگیر کشور خواهد شد. نگاهی گذرا به وضعیت طرف تقاضا، عرضه و قیمت در بازار مسکن نشان از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000