دلار خودرو را گران کرد/ کسی حاضر به معامله نیست

60b4badcb3399_60b4badcb339c همزمان با تغییرات قیمتی در نرخ ارز بازار خودرو هم با تکان‌های قیمتی در انواع خودرو‌های داخلی و خارجی روبه رو شده است.

با روند تغییرات قیمتی در نرخ ارز بازار خودرو هم تکان‌های قیمتی را در انواع خودرو‌های داخلی و خارجی تجربه کرده است. اما مهم اینجاست هنوز کسی حاضر به معامله نیست و فروشنده‌ها هم تمایلی به فروش خودرو ندارند.

نوسان قیمت ارز، زمزمه آزادسازی قیمت خودرو و روند افزایشی قیمت محصولات در کارخانجات خودروسازی خود عاملی شده تا رکود در بازار خودرو تشدید پیدا کند. در حال حاضر قیمت‌ها فقط اعلام شده و در عمل خبری از رونق خرید و فروش نیست.

در حال حاضر پراید ۱۳۱ با قیمت ۱۱۵ میلیون تومان، سمند ال ایکس با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان، کوییک دنده‌ای با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان، پژو ۴۰۵ دو گانه سوز ۱۹۱ میلیون تومان و پژو پارس با قیمت ۲۱۶ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۳۹۱ میلیون تومان، پژو" ۲۰۰۸" ۸۹۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۲۳۳ میلیون تومان و دنا پلاس "تیپ ۱" ۳۲۱ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

پست بعدی

«می‌خواهم زنده بمانم» فقط به یک شرط زنده می ماند

د مه 31 , 2021
سریال «می‌خواهم زنده بمانم» که در پی شکایت معاونت فرهنگی و اجتماعی ناجا با توقف پخش مواجه شده است، منوط به اعمال تغییراتی در داستان، به شبکه نمایش خانگی بازخواهد گشت. روابط عمومی فیلیمو در نخستین ساعات بامداد امروز، با تایید خبر توقف پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، اعلام کرد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000