ائتلاف رئیسی و محمد؛ دیر، اما استراتژیک / جلیلی انصراف می‌دهد؟

60b2a0d8f00b6_2021-05-30_00-45 سعید محمد که حاضر نشد پس از ثبت‌نام ابراهیم رئیسی در انتخابات، از کاندیداتوری انصراف دهد، با تاخیری چند روزه پس از ردصلاحیت، به صف حامیان رئیسی پیوست.

سعید محمد از نامزدهای اصولگرایی بود که بسیاری او را پدیده انتخابات می‌دانستند. او رقابتی آشکار با قالیباف داشت و خود را از ابتدا حامی رئیسی می‌دانست.

اما تعلل او در انصراف به نفع رئیسی، حامیان او را بیشتر جذب سعید جلیلی کرد و حتی شایع شد جلیلی به درخواست محند به میدان آمده است.

حالا هرچند دیر، اما بالاخره محمد به صف حامیان رئیسی آمده، هرچند سعید دیگر این انتخابات در عرصه باقی مانده است.

سعید محمد در نشست مسئولان ستادهای خود از پیوستن رسمی و همه‎جانبه به مجموعه ابراهیم رئیسی خبر داده و تاکید کرده است که ستادهای او با تمام قوا ظرفیت‎های خود را در خدمت ستاد رئیسی قرار دهند. رئیسی هم در توییتر پاسخ داده که باید از ظرفیتهای محمد استفاده شود.

اگر حمایت محمد از رئیسی موثر باشد، شاید به انصراف جلیلی به سود رئیسی منتهی شود. اما اگر این حمایت صرفا نمایشی از وحدت بدون انتقال پیام حمایت به بدنه ستادها باشد، بعید است به تحولی در صف‌آرایی‌های انتخاباتی منتهی شود.

حضور محمد در کنار رئیسی شاید این پیام را داشته باشد که او ممکن است شهردار آینده تهران یا از وزرای کلیدی دولت رئیسی باشد. برای اطلاع از پشت‌پرده این اتحاد، هنوز باید کمی صبر کرد.

پست بعدی

گزارش آسوشیتدپرس درباره غیبت نخست‌وزیر سابق کویت/ شیخ جابر کجاست؟

ی مه 30 , 2021
شیخ جابر کجاست؟ کویت با این سوال روبه‌رو است، به طوری‌که شهروندان کویتی در شبکه‌های اجتماعی می‌خواهند مکان حضور نخست‌وزیر سابق‌شان یعنی شیخ جابر المبارک الصباح ۷۹ ساله را بدانند. براساس گزارش آسوشیتدپرس، در گامی بی‌سابقه ماه گذشته میلادی در خصوص ادعاهای اختلاس میلیون‌ها دلار از صندوق کمک‌های نظامی حکم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000