پیش بینی یک کارشناس سازمان جهانی بهداشت برای پایان همه گیری

60b1ea37741be_60b1ea37741c8 مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت (WHO) در اروپا گفت: تا زمانیکه ۷۰ درصد مردم علیه کروناویروس واکسینه نشوند، همه گیری بیماری کووید-۱۹ پایان نخواهد گرفت.

"هانس کلوگ" مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا با انتقاد نسبت به روند "بسیار کند" واکسیناسیون در کشورهای اروپایی اظهار کرد: همه گیری بیماری کووید-۱۹ زمانی پایان خواهد یافت که حداقل ۷۰ درصد مردم در برابر این بیماری واکسینه شوند.

وی افزود: کشورها و جمعیت آنها نباید این تصور را داشته باشند که همه گیری کووید-۱۹ رو به پایان است و ضرورت دارد واکسیناسیون افزایش پیدا کند.

مدیر منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت در اروپا تاکید کرد: همه گیری کووید-۱۹ زمانی پایان خواهد گرفت که به پوشش حداقل ۷۰ درصدی واکسیناسیون دست پیدا کنیم.

در ۵۳ کشور و منطقه تشکیل دهنده منطقه‌ اروپایی سازمان جهانی بهداشت، ۲۶ درصد جمعیت حداقل یک دُز از واکسن کروناویروس را دریافت کرده اند. در اتحادیه اروپا، ۳۶.۶ درصد جمعیت حداقل یک دُز از واکسن را دریافت کرده و تنها ۱۶.۹ درصد به طور کامل واکسینه شده اند.

به نقل از مدیکال اکسپرس، هانس کلوگ گفت: یکی از نگرانی های اصلی افزایش سرایت پذیری گونه های جدید کروناویروس است.

پست بعدی

صدای پای سرخک در برخی از استان‌ها به‌گوش می‌رسد

ش مه 29 , 2021
«خطر بیخ گوش کودکان شماست اگر واکسن یک سال و یک و نیم سال کودک‌تان را به‌دلیل کووید19 به تأخیر بیندازید.» این گزاره چند روزی است که در کانال‌های تلگرامی حوزه سلامت و فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود و به کاربران هشدار می‌دهد تا خانواده‌ها خطر شیوع بیماری سرخک را جدی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000