پشت پرده شیوع بیماری سرخک در البرز/ ماجرای گسترش یک بیماری خطرناک در کرج چیست؟

60b0e13c8eb17_2021-05-28_16-55 معاون بهداشت دانشگاه‌ علوم پزشکی البرز با تکذیب برخی اخبار و شایعات در فضای مجازی در خصوص شیوع سرخک در البرز گفت: امسال هیچ موردی از بیماری سرخک در این استان مشاهده نشده است.

شهاب معینی مستوفی گفت : امسال ۱۳ مورد مشکوک به سرخک در البرز بررسی شدند که همگی منفی بودند و هیچ مورد قطعی ابتلا به سرخک در استان البرز نداشته ایم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: بر اساس نظام مراقبت بیماری سرخک ، کلیه افرادی که با تب و بثورات پوستی به مراکز در مانی مراجعه می کنند از نظر سرخک بررسی و مراقبت می شوند.

مستوفی گفت: خوشبختانه پوشش واکسن سرخک در البرز به صورت صد درصد است و علیرغم شیوع ویروس کرونا ، کماکان نظام مراقبت بیماری برای کشف و کنترل موارد احتمالی فعال است.

پست بعدی

مجری زن بی‌بی‌سی بر اثر عوارض آسترازنکا درگذشت

ج مه 28 , 2021
مجری رادیو بی بی سی پس از دریافت واکسن آسترازینکا جان باخت. شبکه بی بی سی اعلام کرد که "لیزا شو" مجری و گوینده برنامه‌های رادیویی این شبکه پس از دریافت واکسن ضد ویروس کرونا موسوم به آسترازینکا دچار لختگی خون شد و جان باخت. خانواده این مجری بی بی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000