دوقطبی های انتخاباتی، فضای سیاسی را رادیکالیزه می کند / شعارهای انحرافی، نتیجه التهاب آفرینی های سیاسی است / در نبود دوقطبی انتخاباتی، نرخ مشارکت بالاتر می رود

60aff7ac49adf_2021-05-28_00-19 سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبر فوری از تلاش برای ایجاد دوقطبی انتخاباتی در هر دوره انتخابات انتقاد کرد.

کمال سجادی در گفت و گو با خبر فوری با بیان اینکه در برخی از انتخابات شاهد ایجاد دو قطبی های مختلف به منظور بهره برداری و استفاده ابزاری بودیم گفت: معمولا در فضای دو یا چند قطبی فضا و جو احساسی ایجاد شده و برخی از گروه های سیاسی درصدد سواستفاده از چنین فضایی بودند.

وی ادامه داد: در چنین فضای دو قطبی مصنوعی بعضا حالت تعصب آمیز و رادیکالی نیز شکل می‌گرفت و بدنبال ایجاد دو قطبی های کاذب مانند مذاکره یا جنگ؛ میدان یا دیپلماسی بودند.

سجادی افزود: در فضای دو قطبی شعارهای انحرافی مطرح می شود و برخی درصدد تحریک کردن بخش خاکستری جامعه برای رای دادن برمی آیند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه در شرایط فعلی مردم بهتر می‌توانند درباره کاندیداها تصمیم بگیرند و رای دهند گفت: با توجه به اینکه فضای دو قطبی حاکم نیست جو آرام و مطلوب و به‌ دور از هر گونه فضای احساسی وجود دارد.

سجادی افزود: حال که فضای دو قطبی وجود ندارد مردم می توانند تمرکز بهتری در مورد برنامه کاندیداها در زمینه موضوعاتی از قبیل اشتغال جوانان، اقتصاد و … داشته باشند و همین موضوع می تواند نرخ مشارکت را نیز در انتخابات بالا ببرد.

گفتنی است؛ به دنبال ردصلاحیت برخی چهره های شاخص سیاسی در این دوره از رقابت های انتخاباتی، برخی چهره های سیاسی شکل نگرفتن دوقطبی در انتخابات را عاملی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات ارزیابی کرده بودند.

پست بعدی

افت رمز ارزها، رشد بورس را به دنبال داشته است

ج مه 28 , 2021
عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران گفت: افت بازار رمزارزها در رشد بورس تاثیرگذار بوده است. علی اکبر نیکو اقبال در گفتگو با خبر فوری درباره بورس و رمزارزها بیان کرد: دولت نقش عظیمی در بالا و پایین شدن بازار داشته و ممکن است سهام داران دولتی تصمیم گرفته […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000