چه کسانی منتظر بیماری قارچ سیاه باشند؟/ عضو ستاد علمی کرونا: نترسید، درمان قطعی دارد

60afb6408ee65_2021-05-27_19-39 عضو ستاد علمی کرونا گفت: بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند یا سرطان دارند یا بیماران کرونایی که پروتئین بالایی مصرف می‌کنند، بیشتر مبتلا قارچ سیاه می‌شوند.

مسعود مردانی در گفتگو با خبر فوری افزود: بیماری قارچ سیاه مربوط به مردم عادی نیست. بیمارانی که تحت شیمی درمانی هستند و یا سرطان دارند و یا بیماران کرونایی که پروتئین بالایی مصرف می‌کنند بیشتر مبتلا به این عفونت می‌شوند.

وی ادامه داد: گرفتگی بینی، درگیری سینوس‌ها، سردرد؛ ترشحات بینی، سرفه، خلط، تب زیاد و بی قراری بیمار از علائم بیماری قارچ سیاه است.

او تاکید کرد: بیماری عفونتی قارچ سیاه درمان قطعی دارد.

این گفتگو را بشنوید:

پست بعدی

دوقطبی های انتخاباتی، فضای سیاسی را رادیکالیزه می کند / شعارهای انحرافی، نتیجه التهاب آفرینی های سیاسی است / در نبود دوقطبی انتخاباتی، نرخ مشارکت بالاتر می رود

ج مه 28 , 2021
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت و گو با خبر فوری از تلاش برای ایجاد دوقطبی انتخاباتی در هر دوره انتخابات انتقاد کرد. کمال سجادی در گفت و گو با خبر فوری با بیان اینکه در برخی از انتخابات شاهد ایجاد دو قطبی های مختلف به منظور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000