جزئیات حمله سایبری به تل آویو / ادعای شرکت اسرائیلی: هکرهای ایرانی این حملات را انجام داده‌اند

60afcf0648fe6_60afcf0648fe9 یک شرکت فعال در امنیت شبکه از حمله سایبری به رژیم صهیونیستی و به سرقت رفتن اسناد حساس این رژیم خبر داد.

یک شرکت فعال در امنیت شبکه اعلام کرد بدافزارهای باج گیری که از چندی پیش رایانه ها را در رژیم صهیونیستی به کنترل خود در آورده بودند در واقع تحت پوشش باجگیری اهداف خاص جمع آوری اطلاعات را دنبال می کردند.

پایگاه عبری زبان اسرائیل دیفنس در گزارشی با استناد به تحقیقات شرکت امنیت سایبری (Sentinel Labs) تاکید کرد هکرها آنقدر در کار خود خود حرفه ای بوده اند که امکان ردیابی آنها وجود ندارد گرچه می‌توان هکرهای ایرانی را به عنوان متهمان ردیف اول این اقدامات معرفی کرد.

آمیتای بن شوشان یکی از متخصصان این شرکت در این باره گفت : ارزیابی های اولیه نشان می دادند که این حمله سایبری با یک باج افزار انجام شده است، باج افزاری که در مجموعه ای از حملات ویرانگر اخیر علیه اهداف اسرائیلی به کار گرفته شده بود، اما در واقع آن چه که هکرها انجام می‌دهند چیزی فراتر از باج گیری است و باج گیری صرفا پوشش انجام اقدامات و فعالیت این افراد است.

به گفته این شرکت، هکرهای ایرانی با توجه به توانمندی بالایی که در استفاده از شبکه های وی پی آن دارند ، موفق شدند این حملات را سامان دهند به نحوی که می‌توان این گونه ارزیابی کرد که اکثر حملات سایبری علیه مراکز حیاتی اسرائیل که اخیرا انجام شده به نحوی به هکرهای ایرانی مرتبط است.امری که حتی می‌توان آن را به عنوان یکی از راهبردهای مبارزاتی بسیار هماهنگ شده ایران توصیف کرد.‎

پست بعدی

آیا قرص‌های ضد کووید-۱۹ به زودی در داروخانه‌ها فروخته می‌شوند؟

پ مه 27 , 2021
آیا به زودی داروخانه‌ ها داروهای ضد کووید-۱۹ را در قفسه‌های خود جای خواهند داد؟ پس از واکسن، شرکت‌ های دارویی در صدد پیگیری درمانی هستند که در صورت ظاهر شدن علائم بیماری، با یک لیوان آب در خانه بتوان آن را درمان کرد. چراکه حتی اگر پیشگیری بهتر از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000