امام جمعه لواسان: اگر قوه مجریه اسلامی باشد، مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شود

60af4ab1308b2_60af4ab1308b7 امام جمعه لواسان نوشت: دولت اسلامی که دولتی مردمی و مقتدر است، راه برون‌رفت از مشکلات و تحقق پیشرفت توام با عدالت است.بنابراین بر مشارکت حداکثری مردم پافشاری کنیم و مردم را دلسرد و دلزده نکنیم.

حجت الاسلام سید سعید لواسانی در توییتی نوشت: بنده فرزند امام عزیزمان هستم و تا زنده هستم به فضل الهی ز آرمان‌های امام که اهداف این ملت و انقلاب اسلامی است،دفاع می‌کنم و راه برون‌رفت از مشکلات کشور در اندیشه کلان‌نگر دولت اسلامی می‌دانم تا عقب‌ماندگی‌های ما در مسیر تحقق جامعه توحیدی،کرامت انسانی و عدالت اجتماعی جبران شود.

آری دولت اسلامی که دولتی مردمی و مقتدر است، راه برون‌رفت از مشکلات و تحقق پیشرفت توام با عدالت است.بنابراین بر مشارکت حداکثری مردم پافشاری کنیم و مردم را دلسرد و دلزده نکنیم.این خط و راه امام عزیز ما ست.اگر قوه مجریه اسلامی باشد،مسیر اسلامی شدن همه قوا و ارکان نظام آسان می‌شود.

پست بعدی

۱۶۵ فوتی جدید کرونا در کشور/ شناسایی ۹۹۹۴ بیمار جدید

پ مه 27 , 2021
بر اساس اعلام وزارت بهداشت، طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۹۹۴ مورد جدید کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۱۶۵ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند. بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون سه میلیون و ۵ هزار و ۶۳۲ نفر دُز اول […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000