پنتاگون: قرارداد فروش جنگنده‌های اف ۱۶ به امارات متوقف نمی‌شود

60adfef8ba8d3_60adfef8ba8d7 پنتاگون تاکید کرد که قرارداد فروش جنگنده‌های اف۱۶ به امارات متوقف نشده و ادامه خواهند یافت.

به گزارش سایت الحره، جان کربی، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اظهار کرد: آمریکا قرارداد فروش جنگنده‌های اف۱۶ به امارات را که در دولت قبلی حاصل شده بود، متوقف نکرده و یا از آن عدول نمی‌کند.

کربی درباره گسترش روابط میان امارات و چین تاکید کرد: یک گفتگوی امنیتی گسترده و مستمر با امارات در حال انجام است و هرگونه نگرانی دولت در رابطه با حفاظت از منافع ملی کشور با ابوظبی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وزارت خارجه آمریکا مدت کوتاهی پس از انتصاب جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، در ژانویه خواستار بررسی قرارداد تسلیحاتی شد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق اجازه آن را داده بود.

این وزارتخانه در پاسخ به دادخواستی برای لغو فروش سلاح به امارات، اعلام کرد که در حال برنامه‌ریزی برای انجام گفتگویی قدرتمند و مستمر با این کشور حوزه خلیج فارس درباره قرارداد است.

پست بعدی

چرا حبوبات گران شد؟

چ مه 26 , 2021
در حالی بر اساس مشاهدات میدانی حبوبات در بازار کیلویی ۳۰ تا ۴۵ هزار تومان به فروش می رسد، که آمار رسمی نشان می دهد با وجود کمبود تولید، واردات این محصولات هم ۸۱ درصد کاهش داشته است. با افزایش قیمت گوشت و مرغ مصرف حبوبات به عنوان یکی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000