مصرانه می خواهند شما مردم در انتخابات شرکت نکنید/ نامزدی برای معرفی به مردم نداریم

60adfc2186ded_60adfc2186df0 جبهه اصلاحات ایران در پی انتشار لیست افرادی که برای انتخابات ریاست جمهوری تائید صلاحیت شدند، بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه جبهه اصلاحات ایران در رابطه با لیست تائید شده توسط شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری به شرح زیر است؛

به نام خدا

ملت بزرگ ایران

جبهه اصلاحات ایران، تمام تلاش خود را بکار گرفت تا انتخاباتی پرشور و مشارکتی و با حضور نمایندگان همه جریان‌ها و اقشار مختلف برگزار گردد و زمینه برای حل مشکلات اساسی کشور و وضعیت ناگوار اقتصادی و معیشت مردم فراهم شود.

اما فرآیندی که در جریان رسیدگی به صلاحیت ها اتفاق افتاد، ضربه‌ شدیدی بر اعتماد و امید مردم برای اصلاح امور از طریق انتخابات و صندوق رای زد. شورای نگهبان در اقدامی از پیش زمینه سازی شده نمایندگان همه جریان‌های سیاسی مختلف کشور را به غیر از یک جریان مشخص حذف کرد.

اعضای مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران، نه نفر را برای نامزدی در انتخابات پیشنهاد کرده و به دنبال انتخاب یک نامزد واحد از میان آنها بودند. اما با رد صلاحیت همه آنها، اینک جبهه نامزدی برای معرفی به مردم ندارد.

این اقدام از نظر ما فقط به معنای حذف اصلاح طلبان نیست، بلکه پیام اصلی آن حذف مردم از فرآیند تصمیم گیری در امور کشور است. اصلاح طلبان با معرفی طیف گسترده‌ای از افراد و گرایشها کوشیدند تا از هرگونه تنش در جریان انتخابات جلوگیری کنند اما مشخص شد که گروهی مصرانه می خواهند کاری کنند که شما مردم و صاحبان سلائق مختلف سیاسی در انتخابات شرکت نکنید و انتخابات با حضور حداقلی شرکت کنندگان و یک سلیقه خاص برگزار شود.

این گزارش را به مردم بزرگ ایران می دهیم تابه عنوان مالکان اصلی کشور، در جریان تلاش های ما و تخریب های دیگران باشند.

بیانیه تفصیلی جبهه در این زمینه و همچنین برنامه‌هایی که جبهه برای اداره کشور و خروج از وضعیت ناگوار کنونی تدوین کرده بود، بزودی منتشر خواهد شد.

پست بعدی

واکنش موافقان و مخالفان بازگشت کوین اسپیسی به سینما

چ مه 26 , 2021
انتخاب کوین اسپیسی برای نقش آفرینی در یک فیلم سینمایی ایتالیایی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. خبر انتخاب کوین اسپیسی در اولین فیلمش بعد از اتهاماتی که در سال ۲۰۱۷ علیه وی مطرح شد، واکنش‌های زیادی را در رسانه‌های اجتماعی و همینطور صنعت سینما داشته است. اسپیسی قرار است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000