ورود تعدادی مسافر از مبداء عراق با تست منفی کاذب / دستور وزیر بهداشت برای تست مجدد در کشور

60acb2e695782_2021-05-25_12-48 وزیر بهداشت با توجه به ورود برخی مسافرین از مبدا کشور عراق به ایران به همراه تست منفی کاذب کووید 19، در نامه ای به دکتر رییسی، بر انجام تست مجدد همه موارد ورودی از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی از مبدا عراق، تاکید کرد.

در نامه دکتر سعید نمکی خطاب به دکتر علیرضا رییسی آمده است:« نظر به اینکه موارد متعددی از آزمایشات PCR منفی از مسافرینی که با مبدأ کشور عراق وارد جمهوری اسلامی ایران می شوند، در مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با بررسی مجدد مثبت می باشند و همکارانمان در استان خوزستان هوشمندانه بدون تست مجدد اجازه ورود نمی دهند.
مع الوصف بنا بر اطلاعات واصله، تعداد قابل توجهی با اتکاء به تست منفی صادره از آزمایشگاه کشور عراق با هواپیما به مشهد مقدس مشرف می شوند و در مقصد نیز مورد آزمایش مجدد قرار نمی گیرند، لذا تمامی دستورالعمل های قبلی مبنی بر اجازه ورود با تست منفی انجام شده در کشور عراق منتفی و همه موارد ورودی از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی باید تست مجدد شوند.»

پست بعدی

بهبود علائم شدید سندرم التهابی چند سیستمی در کودکان طی ۶ ماه

س مه 25 , 2021
نتایج یک بررسی نشان می دهد: بیشتر علائم شدید سندرم التهابی چندسیستمی (MIS-C) در کودکان به طور معمول در مدت شش ماه برطرف می شود. بررسی انجام شده روی بیماران یکی از بیمارستانهای لندن نشان داد: بیشتر علائم شدیدی که با سندرم التهابی چندسیستمی(MIS-C) همراه است در مدت شش ماه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000