بزرگترین اپلیکیش ایرانی بازار سرمایه و مالی کشور دو زبانه شد

60acaa4d1b720_2021-05-25_12-12 مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت گفت: اپلیکیشن سیگنال که توسط شرکت دانش‌بنیان پارت راه‌اندازی شده و در سال جاری به صورت دو زبانه و افزوده شدن اطلاعات مربوط به سهام عدالت به مردم خدمات ارائه می‌کند.

دکتر علی رسولی‌زاده با بیان اینکه اپلیکیشن سیگنال با هدف تامین نیازهای دانشی و اطلاعاتی مردم در حوزه مالی و سرمایه گذاری راه‌اندازی شده است، گفت: این شرکت دانش‌بنیان با شناسایی نیازهای مردم اقدام به راه‌اندازی این اپلیکیشن کرده که تاکنون این اپلیکیشن بیش از 4 میلیون نصب فعال داشته است.

وی افزود: باتوجه به جایگاهی که اپلیکیشن سیگنال در میان مردم پیدا کرده و همچنین درخواست استفاده غیرفارسی زبانان از این اپلیکیشن در همین راستا نسخه انگلیسی آن طراحی و در سال جدید رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت اظهارداشت: با اضافه شدن این کاربرد فعالان حوزه‌های مالی بین‌المللی نیز می‌توانند از اطلاعات بازار سرمایه و بازارهای مالی کشور مطلع شوند.

دکتر رسولی‌زاده تاکید کرد: در این اپلیکیشن اطلاعات مربوط به بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری از جمله بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس‌های جهانی پوشش داده شده و روز‌به‌روز این اطلاعات درحال بهبود و ارتقا است.

وی عنوان‌ کرد: همچنین در کنار ارائه اطلاعات درخصوص بازارهای سرمایه‌گذاری، در این اپلیکیشن اطلاعات سایر بازارها مانند خدماتی بانکی، وام‌های بانکی، ارز و طلا نیز با جزئیات کامل در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا مردم در جریان جزئیات اکو سیستم مالی کشور باشند.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پارت اظهارداشت: در بازارهای مالی مباحث مربوط به حوزه‌های مسکن و خودرو مورد توجه مردم است بنابراین اطلاعات این حوزه نیز جمع‌آوری شد و اکنون مردم از طریق اپلیکیشن سیگنال می‌توانند به اطلاعات این دو حوزه نیز دست یابند.

دکتر رسولی‎زاده خاطرنشان کرد: در خردادماه سال جاری نیز امکانات جدیدی در حوزه کارگزاری‌ها به اپلیکیشن سیگنال اضافه می‎شود. از این طریق، ثبت‎نام در کارگزاری‎ها و بهره‌مندی از خدمات آن‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت دانش‎بنیان پارت با بیان اینکه موضوع سهام عدالت مبتلابه قشر عظیمی از مردم است، گفت: اطلاعات و جزئیات مربوط به سهام عدالت نیز به این اپلیکیشن اضافه شده و مردم از طریق این اپلیکیشن می‎توانند پاسخ سوالات خود را در این حوزه دریافت کنند.

دکتر رسولی‎زاده اظهارداشت: در این اپلیکیشن تلاش شده سطوح دانشی مختلف پوشش داده شود تا افراد مبتدی و حرفه‌ای بتوانند از آن به بهترین صورت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: در این اپلیکیشن ابزارهای لازم برای تجزیه و تحلیل حرفه‎ای و تخصصی افراد ایجاد شده تا مردم به دور از هیجانات خاص بازار بتوانند اطلاعات لازم در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری را کسب کنند.

مدیرعامل شرکت دانش‎بنیان پارت تاکید کرد: اپلیکیشن سیگنال بزرگترین اپلیکیشن بازار سرمایه و مالی کشور به شمار می‎رود و سعی داریم از طریق این اپلیکیشن ایرانی اطلاعات مورد نیاز مردم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

پست بعدی

چرا کرایه تاکسی نت‌ها ۵۰ درصد گران شد؟

س مه 25 , 2021
عضو شورای شهر تهران گفت: معلوم نیست تاکسی‌های اینترنتی تهران بر چه اساسی کرایه‌های خود را تا بیش از ۵۰ درصد افزایش داده‌اند. حجت نظری در جلسه علنی امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: تذکر امروز من درباره افزایش کرایه ناوگان اینترنتی حمل و نقل مسافر در شهر تهران است […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000