تحویل ۳۲ هزار واکسن کرونا به ناجا/ هیچ فرمانده‌ای واکسینه نشده است

60aa1d37e951b_60aa1d37e951f جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تحویل ۳۲ هزار دز واکسن کرونا به ناجا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ناجا مسئول حفظ امنیت انتخابات است نیاز تا ۱۵۰ هزار واکسن دیگر به ناجا تخصیص داده شود.

سردار قاسم رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکسیناسیون در ناجا از چه رده‌ای آغاز شده است، گفت: تدبیر ناجا بر این بود که مامورانی که در کف کار هستند و بیشتر با آلودگی‌ها مواجه هستند مانند مراکز درمانی، یگانهای عملیاتی، مرزبانی و … در ابتدا واکسن را تزریق کنند.

وی افزود: تعداد محدودی واکسن در اختیار نیروی انتظامی قرار گرفته است که ما به نسبت اولویتی که گفتیم تزریق را برای مأموران آغاز کرده‌ایم.

جانشین فرمانده ناجا گفت: مطلقاً در مدیران تزریق واکسن نداشته‌ایم، البته ممکن است مدیری جزو گروه‌های پرخطر باشد یعنی جزو گروه‌های پر خطر باشد و واکسن را تزریق کرده باشد اما اینکه در ابتدا بخواهیم تمام فرماندهان و مدیران را واکسینه کنیم را نه در برنامه داشته‌ایم و نه پسند می‌کنیم.

سردار رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه تعداد واکسن در اختیار ناجا قرار گرفته است، گفت: وزارت بهداشت برای ۳۲ هزار مأمور واکسن در اختیار ما گذاشته‌اند اما نیاز ناجا بیش از این عدد است، به ویژه اینکه مسئول انتظامات و آرامش انتخابات با نیروی انتظامی است لذا باید تعداد واکسن بیشتری را به ناجا البته با اولویت بدهند.

وی ادامه داد: عددی که ما برای دریافت و تزریق واکسیناسیون مأموران پیش بینی کرده‌ایم چیزی حدود ۱۵۰ هزار نفر است که البته این عدد تعداد مأموران ما برای مأموریت انتخابات است.

پست بعدی

سخنگوی صنعت برق: شبکه برق به‌دلیل استخراج‌های غیرمجاز ارز دیجیتال در معرض آسیب قرار دارد

ی مه 23 , 2021
سخنگوی صنعت برق گفت: صنعت برق به دلیل استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال که مصرف برق بالایی را به خود اختصاص داده، تحت فشار است مصطفی رجبی مشهدی در گفت و گو با یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: شرایط بسیار سختی را در حال تجربه هستیم که یکی از مهمترین دلایل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000