آمادگی کمیته امداد امام خمینی (ره) برای دریافت کمک‌ های مردمی برای مردم مظلوم غزه

60aa01130ad60_2021-05-23_11-45 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پیروزی رزمندگان غیور جبهه مقاومت درسرزمین مقدس فلسطین و غزه را نشانه تحقق وعده نصرت الهی دانست و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده دریافت کمک‌ های مردمی برای مردم مظلوم غزه است.

سید مرتضی بختیاری با تبریک این پیروزی بزرگ به جبهه مقاومت وملت قهرمان فلسطین افزود: ملت فلسطین با وحدت و مقاومت موفق گردید بر اسرائیل کودک‌ کش وغاصب به پیروزی برسد.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام خود به مناسبت پیروزی مردم مظلوم فلسطین، پشتیبانی مالی از مردم مظلوم غزه را وظیفه ملت‌های مسلمان جهان بیان فرمودند افزود: بدین‌ وسیله از آحاد ملت بزرگوار، نوع‌دوست و مسلمان ایران اسلامی درخواست می‌شود با پیروی از سید و سالار آزادگان و جوانمردان دو عالم حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و همچنین در پاسخ به ندای مادران و کودکان به خاک و خون کشیده شده فلسطینی کمکهای خود را برای رساندن به ملت مظلوم غزه به شماره کارت 6037997900000036 نزد بانک ملی و کد دستوری #1*۸۸۷۷* که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص یافته واریز کنند.
وی خاطرنشان کرد: گزارش کمک‌های شما مردم عزیز از طریق رسانه ها جمعی اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

پست بعدی

احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس چه گفت؟

ی مه 23 , 2021
احمدی‌ نژاد در کلاب‌ هاوس گفت: رای دادن یک مساله شخصی هست و چگونه مساله شخصی را می‌گویید ساختارشکنی هست؟! بخشهایی از گفتگوی احمدی‌نژاد در کلاب‌هاوس: ‏احمدی‌نژاد می‌گوید طرح افزایش قیمت بنزین به آن روش توهین به مردم بوده است. رئیس جمهور سابق گفت: در نشست چند جانبه فوق العاده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000