رایزنی‌های هیئت مصری برای تثبیت آتش بس در غزه

60a8d652e071d_60a8d652e0722 همزمان با ادامه آتش بس میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه، هیات اعزامی مصر در حال رایزنی با دو طرف برای تثبیت آتش بس است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آتش بس در نوار غزه که با تلاش مصر از ساعت 2 بامداد روز جمعه آغاز شد، به ۱۱ روز درگیری میان رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت در نوار غزه پایان داد.

مسوولان در جنبش حماس گفتند، مصر که با حمایت آمریکا برای برقراری این آتش بس پا در میانی کرده، روز جمعه هیئتی به اراضی اشغالی فرستاد تا راه‌های تثبیت آتش بس را بررسی کند که شامل کمک به مردم غزه هم می‌شود.

این مسوولان گفتند، اعضای این هیئت ازلحظه ورود بین اراضی اشغالی و غزه در رفت و آمد هستند و مذاکرات امروز هم ادامه داشت.

با وجود درگیری روز جمعه میان پلیس رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها در قدس، اخباری از حمله موشکی حماس یا رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.

در جریان جنگ ۱۱ روزه میان حماس و رژیم صهیونیستی ۲۴۸ فلسطینی شهید و ۱۳ صهیونیست کشته شدند.

پست بعدی

توضیح دفتر رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات درباره پخش مناظره

ش مه 22 , 2021
بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در یکی از نشریات توضیح داد. بخش استفتائات دفتر مقام معظم رهبری درباره استفتاء منتشر شده در نشریه مبلغان وابسته به معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم توضیحی ارائه کرد که بدین شرح می باشد: «باسمه تعالیاستناد سؤال و جوابی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000