ضرب و شتم و جسارت به خبرنگار خانم هرگز پذیرفتنی نیست

60a8a6eb4cb39_2021-05-22_11-08 نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه ضرب و شتم و جسارت به یک خبرنگار خانم هرگز پذیرفتنی نیست، گفت: چنانچه وزارت بهداشت برخورد لازم را نداشته باشد مجلس با فرد خاطی برخورد خواهد کرد.

سیدمحمد موحد با بیان اینکه ضرب و شتم و جسارت به یک خبرنگار آن هم خانم هرگز پذیرفتنی نیست، گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا پابه پای کادر درمان در آگاهی بخشی به جامعه تلاش کردند و نقش مهمی را در اطلاع‌رسانی‌های گسترده به منظور پیشگیری از شیوع کرونا در جامعه داشته‌اند و چنین برخوردهایی با آنها به هیچ وجه و هرگز پذیرفتنی نیست.

نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس از وزارت بهداشت خواستار برخورد با فرد خاطی شد، افزود: چنانچه وزارت بهداشت برخورد لازم را نداشته باشد مجلس از همه ابزارهای قانونی استفاده و برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: چنین رفتارهای ناشایستی، وصله‌ای ناجور به خدمات ارزنده بهداشت و درمان بوده و نباید تلاش‌های مدافعان سلامت را به حاشیه ببرد.

بنا بر این گزارش، فائزه مومنی، خبرنگار روزنامه صبح نو روز دوشنبه، ۲۷ اردیبهشت، در جریان تهیه گزارش یادشده، پس از مصاحبه با چند نفر از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان بهشتی از سوی ماموران حراست بیمارستان متوقف شده و مورد بازخواست قرار می‌گیرد.

مقاومت خانم مومنی در برابر خواست غیرقانونی اعضای حراست در تحویل وسایل خبرنگاری خود ضرب و شتم خبرنگار و شکستگی دست او و متعاقباَ جراحی این دست را در پی آورده است. مامور حراست وسایل خانم مومنی را نیز به زور از او می‌گیرد و مصاحبه‌های انجام شده توسط او را پاک می‌کند.

پست بعدی

اثر کرونا به «چشم» چگونه است؟

ش مه 22 , 2021
استاد چشم‌پزشکی گفت: خوشبختانه کرونا به چشم آسیب جدی وارد نمی‌کند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000