‌احمدی‌نژاد: کرونا را خودشان درست کرده‌اند تا مردم حرفی نزنند/ با اصرار به من پيشنهاد زدن واكسن داده شد

60a8022ab513e_2021-05-21_23-25 رئیس جمهور سابق کشور گفت: اینکه می بینید اوضاع کرونا بهم ریخته و تصمیم روشنی گرفته نمی شود، برای این است که مقامات کشور خودشان واکسن زده اند و خیالشان راحت است.

محمود احمدی‌نژاد در آستانه اشرفیه گفت: "با اصرار به من پیشنهاد زدن واکسن داده شده، گفتم خون من از خون مردم رنگین‌تر نیست. تا ۸۵ میلیون نفر واکسن نزنند، من هم نخواهم زد!

یک کرونا هم درست کرده اند و بهانه ای شده که اصلا کسی حرف نزند.

گفتم اینکه می بینید اوضاع کرونا بهم ریخته و تصمیم روشنی گرفته نمی شود، برای این است که مقامات کشور خودشان واکسن زده اند و خیالشان راحت است، بعد گفتم حالا نمی گویم چه جنس واکسنی زده اند. آنها برای اینکه حرف مرا خراب کنند، آمدند یک چیزی درست کردند که احمدی نژاد رفته در خانه کسی و آنجا یواشکی واکسن زده است و سی میلیون هم خرج کرده، گفتم اینجای بابای آدم دروغگو!

می خواهند بگویند احمدی نژاد آمد و خورد و برد، می بینند به لطف خدا چیزی وجود ندارد. می خواهند بگویند بی عرضه بود و کار بلد نبود، نمی توانند بگویند. می خواهند بگویند از حقوق ملت دفاع نکرد، نمی توانند بگویند. می خواهند بگویند سندهای فروش حقوق ملت را امضاء کرد، نمی توانند بگویند."

پست بعدی

حاج منصور ارضی داغ دار شد

ج مه 21 , 2021
ناصر ارضی برادر کوچک حاج منصور ارضی و از جانبازان دوران دفاع مقدس به یاران شهیدش پیوست. ناصر ارضی از جانبازان دوران دفاع مقدس و برادر کوچکتر حاج منصور ارضی درگذشت. ناصر ارضی پس از گذراندن دوره‌ای بیماری و به عارضه ریوی به جامانده از دوران دفاع مقدس ساعاتی پیش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000