آژانس بین المللی انرژی اتمی: در حال رایزنی با ایران برای تمدید توافق هستیم

60a643b826caf_60a643b826cb2 آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که همچنان در حال رایزنی با ایران برای تمدید توافق سه ماهه ای است که روز ٣١ اردیبهشت منقضی می شود.

ژانس بین المللی انرژی اتمی امروز (پنج شنبه) طی بیانیه ای با اعلام این خبر که در حال رایزنی با ایران برای تمدید توافق با این کشور است، تصریح کرد که به زودی در این زمینه اطلاع رسانی خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است: ایران و آژانس در حال حاضر درباره ادامه تفاهمات کنونی رایزنی می کنند.

آژانس بین المللی انرژی اتمی در این بیانیه افزود: مدیرکل آژانس طی روزهای آینده، به روزرسانی‌هایی را در اختیار شورای حکام قرار خواهد داد.

بنابر این گزارش، ایران و آژانس پیشتر در ماه فوریه توافق کردند که بازرسان بین‌المللی همچنان دسترسی به سایت‌های مهم هسته‌ای در ایران را حفظ کنند. این توافق ٢١ ماه مه (٣١ اردیبهشت) منقضی خواهد شد.

پست بعدی

چرا هوش عاطفی مهم‌تر از ضریب هوشی است؟

پ مه 20 , 2021
هوش عاطفی (EQ) به مجموعه‌ای از مهارت‌ها اطلاق می‌شود که برای تمامی ابعاد زندگی ما ضرورت دارند. خبر خوب این است که هوش عاطفی می‌تواند پرورش یافته و تقویت شود. علی‌رغم اینکه ضریب هوشی (IQ) یک مقیاس قابل اندازه گیری از طریق تست‌های استاندارد است، اما هوش عاطفی (EQ) به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000