تعداد کاربران حامی کاندیداها در توییتر

60a60f2a1860c_2021-05-20_11-56 بررسی تعداد کاربران توییتر استفاده کننده از هشتگ‌های حمایتی در خصوص کاندیداها، از زمان ثبت‌نام تا ۲۸ اردیبهشت نشان می‌دهد که سید ابراهیم رییسی با ۱۲ هزار اکانت بیشترین حامی را در توییتر دارد.

سعید جلیلی و سعید محمد با اختلاف نسبت به رییسی در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته‌اند.

اگرچه تعداد محتوا درباره احمدی‌نژاد در این بازه زمانی نزدیک به ۸۰ هزار محتوا است اما تعداد محتوای هشتگ‌های حمایتی وی نسبت به سایر کاندیداها کمتر بوده (حدود ۶ هزار) و لزوما فراوانی محتوا در خصوص یک شخص نشانه محبوبیت او نیست.

هر کدام از این کاربران ممکن است در این مدت محتوای فراوانی را تولید کرده باشند؛ به عنوان نمونه ۲ هزار کاربر حامی محسن رضایی در این مدت ۶۸ هزار محتوای صرفا حمایتی منتشر کرده‌اند.

همچنین برخی کاربران، از دو یا سه کاندیدا حمایت کرده‌اند که در تعداد حامی هر کاندیدا لحاظ شدند.

برخی کاندیداها که هشتگ‌های حمایتی نداشتند (مانند لاریجانی) یا محتوای حمایتی‌شان بسیار کم بوده (مانند شریعتمداری) در این لیست جای ندارند.

پست بعدی

چگونه از شغل خسته کننده خود رها شویم؟

پ مه 20 , 2021
امروزه نیمی از افراد بر اساس مدرک و علاقه شخصی خود مشغول به کار نیستند و به دلیل نیاز مالی مشغول به فعالیت هستند که این مسئله در بلند مدت منجر به فرسودگی شغلی می‌شود. در سال ۲۰۱۹، فرسودگی شغلی توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان یک پدیده شغلی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000