پاسخ جالب لاریجانی به نقد توئیتری یک چهره اصولگرا

60a5519e07e27_60a5519e07e29 علی لاریجانی در پاسخ به انتقاد توییتری سردبیر روزنامه جوان نوشت: پذیرش این ناکارآمدی مقدمۀ اصلاح امور و ایجاد اجماع ملی برای حل مسائل سخت است.

عبدالله گنجی سردبیر روزنامه جوان در توئیتی انتقادی به علی لاریجانی نوشته بود«جناب لاریجانی تا کنون 5 توئیت زحمت کشیدند که جز اولی(شروع)چهار موردش سلبی و علیه دیگری است.لطفا ابعاد ایجابی مواضع و برنامه هایتان را پررنگ نمایید.اونها بد و ناکاآمد!.شما بفرمایید چه می کنید؟»

علی لاریجانی، کاندیدای ریاست جمهوری نیز در پاسخ به این توئیت پاسخ داده است؛

«پذیرش این ناکارآمدی مقدمۀ اصلاح امور و ایجاد اجماع ملی برای حل مسائل سخت است. در اینجا قصد من بیان تناقضات گفتاری و رفتاری است. بحث‌های ایجابی و برنامه‌ها هم به جای خود بیان خواهد شد.»

پست بعدی

چگونه خشم خود را مدیریت کنیم؟

چ مه 19 , 2021
عصبانیت یک احساس قدرتمند است. این یک احساس عادی و سالم است که وقتی نا امید، آسیب دیده یا اذیت می‌شوید، اتفاق می‌افتد. مدیریت خشم راهی برای کاهش اثراتی است، که عصبانیت بر شما می‌گذارد. عصبانیت یک واکنش و احساس طبیعی است، بنابراین نمی‌توانید آن را از بین ببرد. اما […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000