شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید

60a5421cee7cb_2021-05-19_21-21 سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جنع بندی نهایی نرسید و این شورا از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کند.

عباسعلی کدخدایی با اشاره به بحث بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: شورای نگهبان درباره بررسی صلاحیت‌ها به جمع بندی نهایی نرسید و این شورا از مهلت ۵ روزه دوم استفاده می‌کند.

وی افزود: ما امروز صبح و بعد از ظهر جلسه بررسی صلاحیت داوطلبان را داشتیم و با توجه به گزارش‌های کارشناسی و دقت اعضای محترم، بررسی‌ها ادامه دارد و ما به جمع بندی نهایی نرسیدیم و باید از ۵ روز دوم مهلت قانونی خود برای بررسی‌ها استفاده کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: بعید است که شورای نگهبان زودتر از مهلت ۱۰ روزه نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها را بتواند اعلام کند.

کدخدایی ادامه داد: جلسه بعدی شورای نگهبان روز شنبه برگزار می‌شود و بعید است که زودتر از ۱۰ روز مهلت قانونی بتوانیم اسامی داوطلبان نهایی را به وزارت کشور اعلام کنیم. هر کدام از پرونده‌ها، ساعت‌ها از اعضای شورای نگهبان وقت می‌گیرد تا به جمع بندی اولیه برسیم و نهایتاً در جلسه نهایی، به جمع‌بندی برسیم.

پست بعدی

بانک صادرات گامی در راستای حمایت از تولید برداشته است

چ مه 19 , 2021
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید بانک صادرات با طرح محیا گامی در جهت حرکت هر چه بهتر تولید در کشور برداشته است. اصغر سلیمی با اشاره به طرح محیا بانک صادرات که با هدف اجرای شعار سال، مانع زدایی و حمایت یکپارچه از تولید ایجاد شده است گفت: از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000