انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه فردا در خارج آغاز می‌شود

60a4e1fe867d1_60a4e1fe867d4 درحالی که فردا (پنجشنبه) انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در خارج آغاز می‌شود، وزارت خارجه این کشور از شهروندان سوری در خارج خواست برای حمایت از وطن خود و ایجاد یک سوریه جدید در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه سوریه در بیانیه‌ای خطاب به شهروندان سوری مقیم خارج اعلام کرد: باید شعارتان این باشد: "به خاطر سوریه در انتخابات شرکت می‌کنم." این یک وظیفه ملی است و نشان دهنده پایبندی به استقلال تصمیم ملی و ناکام گذاشتن تمام تلاش‌ها برای سلطه بر سوری‌ها و شکست هدف آن‌ها است.

وزارت خارجه سوریه اعلام کرد: سفارتخانه‌های سوریه و کارکنان آن قبل از اینکه درهایشان را برای مشارکت شما در این وظیفه ملی باز کنند قلبشان را به روی شما می‌گشایند. آزادگان وطن‌های آزاد را می‌سازند و سوری‌ها در طول تاریخ الگوی کرامت و نماد آزادی و مخالفت با هرگونه مداخله خارجی در امورشان بوده‌اند.

انتخابات ریاست‌جمهوری سوریه در خارج از فردا(پنجشنبه) آغاز می‌شود و در داخل تیز ۲۶ مه برگزار می‌شود.

پست بعدی

عذرخواهی زالی از خبرنگار مضروب

چ مه 19 , 2021
از حادثه تلخی که در یکی از مراکز اقماری دانشگاه اتفاق افتاد بسیار مکدر شدیم، بنده به نوبه خودم و از طرف مسئولان دانشگاه مراتب عذرخواهی و پوزش را از این خبرنگار عالی قدر و جامعه وزین خبری اعلام می کنم. پزالی رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: از طرف دانشگاه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000