آغاز واکسیناسیون پلیس در تهران/ فرماندهان واکسن دریافت نکردند

60a489ee7ff2c_2021-05-19_08-15 رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز واکسیناسیون کرونا در مجموعه پلیس پایتخت خبر داد و گفت: هیچ فرمانده ای واکسن دریافت نکرده و واکسیناسیون را از ماموران رده پایین و عملیاتی آغاز کرده ایم.

سردار رحیمی با اشاره به آغاز واکسیناسیون برای مأموران پلیس در تهران اظهار کرد: واکسیناسیون مأموران نیروی انتظامی در تهران بزرگ آغاز شده است، در واقع اولویت تزریق واکسن را برای همکارانی که با متهم و با مردم سر و کار دارند آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: واکسیناسیون در پلیس تهران بزرگ از پرسنل رده پایین‌تر که بیشتر عملیاتی هستند آغاز شده است و این کار در حال انجام است.

۱۲۰۰ مأمور واکسن دریافت کردند

به گفته رئیس پلیس تهران بزرگ حدود ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ نفر از پرسنل کلانتری‌ها، راهنمایی و رانندگی، یگان امداد و باقی مأموران که بیشتر از افراد دیگر با متهم در ارتباط هستند واکسیناسیون شده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: هیچ فرمانده، مدیر، مسئول رتبه بالا در فرماندهی تهران بزرگ واکسن دریافت نکرده است.

مأموران ستاد ترخیص هم در لیست دریافت واکسن قرار گرفتند

وی ادامه داد: درست است که فرماندهان ما هم در مأموریت‌ها درگیر هستند و حضور دارند اما ما گفتیم اول سرانگشتان (مأموران عملیاتی) واکسینه شوند و بعد مراتب بالاتر.

فرمانده انتظامی پایتخت بیان کرد: از امروز اعلام کرده‌ایم که به مأموران عملیاتی ستاد ترخیص هم واکسن زده شود چراکه آنها روزانه با ۱۲۰۰ مراجعه کننده ارتباط دارند.

پست بعدی

تازه ترین قیمت آپارتمان در تهران/ تعداد فایل‌های فروش کاهش داشته

چ مه 19 , 2021
بررسی‌ وضعیت بازار خرید و فروش حاکی از آن است که کمبود تعداد فایل‌های فروش، قدرت انتخاب را از متقاضیان خرید گرفته است. طی هفته‌های گذشته باعث‌شده متقاضیان خرید تنها پس از چند روز گشت و گذار در بازار، با فایل‌های تکراری مواجه شوند. نتیجه تحقیقات از علت افت تعداد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000