اقدامات پلیس برای انتخابات/ استعلام سوابق کاندیداها انجام شده است

60a38a337534b_2021-05-18_14-04 رئیس پلیس پایتخت ضمن تشریح اقدامات پلیس برای انتخابات پیش رو گفت: استعلام سوابق تمامی کاندیداها انجام و به مراجع ذیصلاح اعلام شده است.

سردار حسین رحیمی در جمع خبرنگاران در خصوص تمهیدات پلیس برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو گفت: اقداماتی که تا امروز انجام دادیم در چند مرحله دسته بندی شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در مرحله اول پاسخ به استعلام سوابق بوده است که پلیس پاسخ‌های لازم را به مراجع ذی صلاح اعلام کرده است و افرادی که دارای سو سابقه بودند گزارش شده است.

سردار رحیمی گفت: به واسطه حضور ۲۵۰ مأمور امنیت محل نام نویسی از کاندیداهای انتخابات را برقرار کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پلیس اگر موردی را مشاهده کند حتماً و قطعاً به مراجع ذی صلاح اعلام خواهد کرد.

سردار رحیمی گفت: تهران تنها شهری است که در آن هر ۴ انتخابات پیش رو انجام می‌شود و بالغ بر ۵ هزار ۶۰۰ صندوق در تهران مستقر خواهد شد که برای برقراری امنیت آن برنامه ریزی و پیش بینی‌های لازم شده است.

پست بعدی

نژاد کودکان بر نیاز آن‌ها به احیای قلبی-ریوی اثر می‌گذارد

س مه 18 , 2021
تحقیقات جدیدی که با همکاری دانشگاه بیرمنگام (Birmingham) انجام شده است، عوامل خطری که باعث افزایش نیاز کودکان شدیدا بیمار به احیای قلبی-ریوی(CPR) می‌شود را نشان می‌دهد. وبسایت دانشگاه بیرمنگام نوشت: محققان با استفاده از سوابق ناشناس بیماران در بیمارستان‌های انگلستان دریافتند که یکی از این عوامل خطرزا به نژاد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000