ارایه لایحه تنظیم قرارداد تجهیز و بهره‌برداری از بندر چابهار به مجلس

60a2bc0077c9d_60a2bc0077c9f معاون پارلمانی رییس جمهوری از ارایه لایحه تنظیم قرارداد تجهیز و بهره‌برداری از بندر چابهار به مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حسینعلی امیری درباره ضرورت تقدیم این لایحه گفت: با عنایت به لزوم تنظیم قرارداد تجهیز و بهره‌برداری از بندر چابهار میان سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت "ایندیا پورتز گلوبال لمیتد" در اجرای اصل یکصد و سی و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی قراردادی تحت عنوان تجهیز و بهره‌برداری از پایانه‌های چندمنظوره و کانتینری در فاز اول پروژه توسعه بندر شهید بهشتی چابهار میان شرکت ایندیا پورتز گلوبال لیمیتد و شرکت آریا بنادر ایرانیان منعقد کرده که با تصویب‌نامه هیات وزیران، مقرر شد سازمان بنادر و دریانوردی جایگزین شرکت آریا بنادر ایرانیان گردد که این رویکرد نیازمند اصلاح بندهایی از قرارداد قبلی است.
طرف هندی حذف مربوط به داوری را نپذیرفته است. لذا در اجرای اصل ۱۳۹ قانون اساسی لایحه یادشده تقدیم مجلس شده است.

پست بعدی

ماهیت بورس و رمزارز متفاوت است / دولت دخالت نکند

س مه 18 , 2021
بازار 12 میلیونی ارز دیجیتال در ایران باعث شده است تا بسیاری از تحلیلگران نگران تبعات سیاست هایی باشند که ممکن است به تهدید سرمایه سرمایه گذاران در این بازار منتهی شود. به گزارش خبر فوری، سرمایه گذاران در بازار رمزارزها سابقه خوبی از دخالت دولت در بازار ندارند. مداخله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000