کودکان بیشتری به سویه‌های جدید کروناویروس مبتلا می شوند

60a245260090f_2021-05-17_14-57 مقامات سنگاپور از تعطیلی مدارس در این کشور خبر دادند چرا که تاکید دارند کودکان بیشتر درگیر سویه های جدید کروناویروس می شوند.

مقامات سنگاپور روز گذشته (یکشنبه) هشدار دادند که سویه های جدید کروناویروس از قبیل آنچه برای اولین بار در هند شناسایی شد بیشتر کودکان را درگیر می کند و به همین دلیل مدارس فعالیت خود را به شکل آنلاین ادامه خواهند داد.

بنابر اعلام مقامات سنگاپور تمامی مدارس در تمامی مقاطع از روز چهارشنبه تا ۲۸ ماه مه فعالیت خود را به صورت آنلاین انجام خواهند داد. همچنین برنامه ریزی هایی صورت گرفته تا افراد جوانتر نیز در برابر بیماری کووید-۱۹ واکسینه شوند.

وزیر آموزش سنگاپور گفت: برخی از سویه های جدید کروناویروس بسیار خطرناکتر هستند و کودکان بیشتر به آنها مبتلا می شوند. با این حال هیچ یک از کودکان مبتلا به ویروس دچار نوع شدید بیماری نشده اند و در تعداد کمی از آنان علائم خفیفی مشاهده شده است.

بنابر گفته وزیر بهداشت سنگاپور، سویه B۱۶۱۷ بیشتر کودکان را درگیر می کند و مشخص نیست چه تعداد کودک به این ویروس آلوده شده اند.

پست بعدی

به جای سازندگان مسکن، وام را به واردکننگان کالاهای چینی می‌دهند

د مه 17 , 2021
یک کارشناس مسکن مدعی شد: بانکها تمایلی برای پرداخت تسهیلات بلندمدت به بخش مسکن ندارند و ترجیح می‌دهند وام را به تاجران و واردکنندگان کالاهای چینی بدهند که بعد از شش ماه دو برابر رقم وام را به بانک برگردانند. ایرج رهبر اظهار کرد: موضوعاتی مثل پرداخت ۲۰ درصد تسهیلات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000