محموله ۱.۴ میلیون دوزی واکسن کرونا به تهران رسید/ فیلم

60a1f0fd6f533_2021-05-17_08-58 محموله‌ ۱.۴ میلیون دوزی واکسن کرونا که قرار بود دیشب به ایران برسد، وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت شد.

مهرداد جمال ارونقی معاون فنی گمرک ایران، دیشب خبر ورود محموله حاوی ۱.۴ میلیون دوز واکسن کرونا به ایران را تایید کرد و گفت: محموله جدید واکسن کرونا ساعت ۱۰ از مبدا ایتالیا وارد فرودگاه امام خمینی شد که حاوی یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکا از مجموعه کوواکس است.

به گفته وی واکسن واردشده مانند محموله‌های قبلی در حداقل زمان، تشریفات گمرکی را طی کرد و با حمل یکسره تحویل نمایندگان وزارت بهداشت شد. بامداد یکشنبه هم محموله یک میلیون دوزی دیگری از واکسن وارد کشور و ترخیص شد.

بنا بر این گزارش، پیش از دو محموله وارداتی دیروز و دیشب، از نیمه بهمن بیش از ۳.۱ میلیون دوز واکسن از چهار کشور وارد کشورمان شده بود.

از سوی دیگر از اوایل اردیبهشت چند محموله تجهیزات خط تولید واکسن نیز به کشور وارد شده و در اختیار ستاد اجرایی فرمان امام به منظور تکمیل خط تولید واکسن قرار گرفته است.

روز گذشته وزیر بهداشت و نیز سخنگوی سازمان غذا و دارو اعلام کرده بودند که شامگاه بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن آسترازنکای ساخت ایتالیا از مجموعه کوواکس وارد کشورمان می‌شود.

پست بعدی

چرا مصرف فیبر مهم است؟/ هفت ماده غذایی سرشار از فیبر را بشناسید

د مه 17 , 2021
فیبر ماده‌ای است که مرتباً از سوی جامعه پزشکی و سلامت، نام آن را می‌شنوید. فیبر نوع خاصی از کربوهیدرات است که در غذاهای گیاهی مثل سبزیجات و غلات به مقدار زیاد وجود دارد و بدن نمی‌تواند تمامی آنها را به راحتی هضم کند. با اینکه فیبر به راحتی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000