احتمال ورود یک‌ میلیون دوز واکسن کرونا به بازار سیاه!

60a01e741b27e_2021-05-15_23-48 یک کارشناس دارو گفت: حدود ۳/۲ میلیون واکسن کرونا در سامانه تیتک شناسه‌گذاری و ثبت شده و از این مقدار ۱/۹ میلیون آن در مراکز بهداشتی استعلام شده. با بررسی این ارقام احتمال ورود یک میلیون دوز واکسن به بازار سیاه وجود دارد.

پدرام اصلانی‌فرد در رابطه با احتمال ورود واکسن کرونا به بازار سیاه در گفتگو با خبر فوری گفت: حدود یک میلیون دوز واکسنی که در سامانه تیتک ثبت شده، از طریق مراکز بهداشتی استعلام نشده است. در نتیجه چند احتمال به وجود می‌آید؛ یا این تعداد واکسن وارد بازار سیاه شده است، یا ممکن است بعضی مراکز، اطلاعات واکسن را وارد سامانه نکرده‌ باشند، همچنین این احتمال وجود دارد که بعضی مراکز بهداشتی واکسن‌ها را تزریق کرده اما آنها هم وارد سامانه نکرده باشند و احتمال دیگر این است که بعضی مراکز واکسن را تزریق می‌کنند اما بعد از مدت طولانی اطلاعات را وارد سامانه می‌کنند.

وی ادامه داد: این عوامل باعث می‌شود که تشخیص موارد بازار سیاه نسبت به مواردی که در انبار ذخیره شده یا استعلام نشده برای سازمان غذا و دارو سخت باشد.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

پست بعدی

مروری بر دوقطبی احتمالی 1400/ رئیسی - لاریجانی فینالیست انتخابات خواهند شد؟

د مه 17 , 2021
به نظر می‌رسد انتخابات 1400 یا شبیه انتخابات 84 خواهد بود و نهایتا یک محافظه‌کار اعتدالی و یک تحول‌خواه اصول‌گرا با هم مواجه خواهند شد و یا از نوع جدیدی بوده ومحل تقابل محافظه‌کاران سنتی و تحول‌خواهان اصول‌گرا خواهد بود. به گزارش خبر فوری، ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000