قتل بابک خرمدین کارگردان سینما در اکباتان/ جسد را پدر و مادرش به سطل زباله انداختند

60a1d1417cfdb_2021-05-17_06-43 جسد مثله شده بابک خرمدین کارگردان سینمای ایران عصر امروز در سطل زباله ای واقع در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

قتل بابک خرم دین به دست پدر و مادرش بود که هر دو توسط پلیس بازداشت شدند و تحت بازجویی قرار دادند و هنوز از انگیزه شان اطلاعاتی در دست نیست. تنها یافته ها این است که جسد بابک خرم دین بعد از قتل در خانه شان برای از بین بردن آثار جرم توسط قاتلان که تاکنون گفته می شود پدر و مادرش هستند مثله شده و به سطل آشغال، در فاز ۳ اکباتان انتقال داده شده است.

پدر بابک خرمدین در اعترافات خود گفت : پسرم مجرد بود، به خاطر اختلافاتی که داشتیم صبح قتل – روز یکشنبه- او را با خوراندن مواد بیهوشی بیهوش کردم سپس با ضربات چاقو به قتل رساندم و برای خارج کردن جسدش آن را تکه تکه کرده و در نزدیکترین سطل آشغال خیابانی انداختم.

منابع آگاه تا ۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه این خبر را مورد تایید قرار دادند.

اینجا بخوانید.

پست بعدی

احتمال ورود یک‌ میلیون دوز واکسن کرونا به بازار سیاه!

د مه 17 , 2021
یک کارشناس دارو گفت: حدود ۳/۲ میلیون واکسن کرونا در سامانه تیتک شناسه‌گذاری و ثبت شده و از این مقدار ۱/۹ میلیون آن در مراکز بهداشتی استعلام شده. با بررسی این ارقام احتمال ورود یک میلیون دوز واکسن به بازار سیاه وجود دارد. پدرام اصلانی‌فرد در رابطه با احتمال ورود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000