شناسایی و برخورد قضایی با عوامل ضرب و شتم دستفروش ری آغاز شد

609fe1323115a_609fe1323115c دادستان عمومی و انقلاب شهر ری از صدور دستور قضائی به منظور شناسایی و برخورد با عوامل ضرب و شتم یک دست فروش خبر داد.

غلامرضا نوفرستی از صدور دستور قضائی به منظور شناسایی و برخورد با عوامل ضرب و شتم یک دست فروش خبر داد و گفت: در مورد این موضوع پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظم عمومی تشکیل شده است.

در پی انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر ضرب و شتم یک دست فروش توسط تعدادی از مأموران سد معبر شهرداری در شهر ری، دادستان شهر ری با بیان اینکه تاکنون هیچ فردی در این خصوص شکایتی مطرح نکرده است، گفت: در مورد این موضوع پرونده‌ای با موضوع اخلال در نظم عمومی تشکیل شده و دستورات قضائی لازم به منظور شناسایی مأموران شهرداری دخیل در موضوع به عنوان متهم صادر شده است.

نوفرستی همچنین از صدور دستور قضائی به منظور شناسایی فرد دست فروش جهت اعلام شکایت خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته به محض اطلاع از موضوع، بلافاصله دستورات قضائی لازم برای پیگیری موضوع صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرری گفت: اطلاعات تکمیلی در این خصوص اعلام خواهد شد.

پست بعدی

چگونه بیماری هانتینگتون را تشخیص دهیم و با آن مقابله کنیم؟

ش مه 15 , 2021
بیماری هانتینگتون از جمله بیماری‌های لاعلاج یا صعب‌العلاجی است که باید حتما در مرحله اول شناسایی شود. پس از شناسایی اولیه بیماری هانتینگتون، فرد مبتلا با انجام مراقبت‌های لازم پیشگیری‌های مربوط را انجام دهد. بعد از این مراحل بیمار باید تحت نظر متخصص مغز و اعصاب و روانپزشک دارو‌های کنترل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000