آغاز به کار کمپین انتخاباتی‌ اس با شعار “امید به تلاش”

609fe94b205a3_609fe94b205a7 بشار اسد امروز، شنبه کمپین انتخاباتی خود با شعار "امید به تلاش" را طبق قانون اساسی آغاز کرد و قرار است انتخابات ۲۶ ماه مه جاری برگزار شود.

به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، بشار اسد در کنار دو نامزد دیگر وارد رقابت‌ها شده این دو رقیب عبدالله عبدالله وابسته حزب سوسیالیست‌های وحدوی یکی از احزاب هم‌پیمان حزب بعث سوسیال حاکم در قالب "جبهه ملی پیشرو" و نامزد دوم محمود مرعی دبیرکل حزب دموکراسی سوریه هستند.

کمپین اسد از طریق شبکه‌های اجتماعی در صفحه‌ای تحت عنوان "امید به تلاش" آغاز شده و صفحات و حساب‌های کاربری رسمی وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی این شعار را بازنشر کرده‌اند.

انتظار می‌رود اسد برای چهارمین بار به مدت هفت سال در انتخابات ریاست‌جمهوری پیروز شود. عنوان کمپین انتخاباتی قبلی اسد یک کلمه و به لهجه سوری "سوا" یعنی "با هم" بود.

پست بعدی

آخرین تحولات فلسطین؛ موضوع گفتگوی تلفنی اسماعیل قاآنی و اسماعیل هنیه

ش مه 15 , 2021
اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران تلفنی با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس گفتگو کرد. جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که طرفین در مکالمه تلفنی بین اسماعیل قاآنی و اسماعیل هنیه، آخرین تحولات اوضاع و درگیری‌ها در غزه را بررسی کردند. اسماعیل قاآنی بار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000