بابک افرا خواننده «بوتیمار» شد/ پخش تیتراژ سریال از ۲۵ اردیبهشت

609f7dc035ded_609f7dc035df0 سریال_تیتراژ سریال «بوتیمار» با صدای بابک افرا از شامگاه ۲۵ اردیبهشت و در قسمت دوم این سریال با صدای بابک افرا پخش می شود.

مهران مهام تهیه کننده سریال «بوتیمار» با اشاره به آماده شدن تیتراژ سریال گفت: بابک افرا تیتراژ سریال «بوتیمار» را می خواند و در قسمت دوم و از امشب ۲۵ اردیبهشت این سریال تلویزیونی با صدای بابک افرا روی آنتن می رود.

سریال «بوتیمار» به تهیه کنندگی مهران مهام و به کارگردانی علیرضا نجف زاده با سرپرستی نویسندگان سعید جلالی حوالی ساعت ۲۰:۴۵ هر شب روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

حمید لولایی، مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، اشکان اشتیاق، سارا مقربی، ندا کوهی، علیرضا درویش، سلمان خطی، ملیحه بقایی، حسین توهمی، سامی غریبی و دانیال جعفری بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

پست بعدی

افسردگی پس از زایمان در دوران قرنطینه کرونا ۲ برابر بیشتر است

ش مه 15 , 2021
محققان بر اساس نتایج یک مطالعه معتقدند: مادرانی که در قرنطینه از نوزاد تازه متولد شده خود مراقبت می کنند، ۲ برابر بیشتر دچار افسردگی پس از زایمان می شوند. به گزارش روزنامه دیلی میل، افسردگی پس از زایمان نوعی از بیماری افسردگی است که از بین ۱۰۰ زنی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000