جلسه سه‌جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار شد

609c2a590f970_2021-05-12_23-49 در ادامه رایزنی‌های فشرده در وین، امروز چهارشنبه جلسه سه‌جانبه‌ای با حضور روسای هیأت‌های ایران، روسیه و چین در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

حاضرین در جلسه به بررسی و هماهنگی مواضع سه کشور در مذاکرات پرداختند و در خصوص برخی موضوعات حائز اهمیت در زمینه رفع تحریم‌ها و مسائل هسته‌ای رایزنی کردند.

در این نشست، نمایندگان روسیه و چین ضمن یادآوری نقش فعال ایران در پیشرفت گفت‌وگوها، بار دیگر بر حمایت خود رفع موثر تحریم‌ها علیه مردم ایران تأکید کردند. سه کشور همچنین تسریع پیشرفت در گفت‌وگوها را خواستار شدند.

رایزنی‌ها و دیدارها میان هیأت‌های ایران و کشورهای ۱+۴ همچنان در قالب کارگروه‌های سه‌گانه و نشست‌های دو و چندجانبه در سطوح مختلف ادامه دارد.

روز گذشته هم دیدارهایی میان سید عباس عراقچی رئیس هیأت مذاکره‌کننده ایران، انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس خارجی اتحادیه اروپا و روسای هیأت‌های سه کشور اروپایی برگزار شده بود.

پست بعدی

عوارض تماشای تلویزیون برای سلامتی

پ مه 13 , 2021
تماشای چند ساعته تلویزیون عوارض جانبی بسیار بدی برای سلامتی ایجاد می‌نماید، اما روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از این مشکلات اجتناب نمود. این انتظار که از یک فرد معتاد به تماشای تلویزیون خواسته شود که از تماشای تلویزیون پرهیز نماید امری نسبتاً ناممکن است اما می‌توان از این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000