احمدی نژاد: در صورت ردصلاحیتم به هیچ کسی رای نداده و از هیچ کسی حمایت نمی کنم/ ویدئو

609b7bb5ebfa1_2021-05-12_11-24 رییس دولت های نهم و دهم دلایل خود برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد و گفت: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود.

محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری (اینجا بخوانید) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرایط کشور بسیار حساس و دشوار است. فساد سازمان یافته، دروغ و اشرافیت مردم را از اصلاح امور ناامید کرده است.

وی ادامه داد: حضورم در انتخابات با توجه به شرایط کشور و اصرار مردم بود. در صورت ردصلاحیتم اعلام می کنم در انتخابات شرکت نمی کنم. در صورت ردصلاحیتم با تجمع مردمی یا خشونت هم مخالف هستم. در صورت ردصلاحیتم به هیچ کسی رای نداده و از هیچ کسی حمایت نمی کنم.

ادامه دارد…

پست بعدی

8 راه رسیدن به شادمانی در روزگار کرونایی

چ مه 12 , 2021
بر طبق آخرین نظرسنجی‌های صورت گرفته در دانشگاه نورک شیکاگو، آمریکایی‌ها در غمگین‌ترین دوران خود طی پنجاه سال گذشته هستند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تنها 14 درصد از افراد شرکت‌کننده در یک نظرسنجی که به تازگی در چندین کشور اروپایی مثل بلژیک، فرانسه، آلمان و … برگزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000