ورود یک میلیون و ۴۰۰هزار دُز واکسن کرونا از سوی هلال احمر تا کنون/ ورود محموله جدید؛ بزودی

609b2fe5b3821_609b2fe5b3823 مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر از ورود محموله جدید واکسن کرونا به کشور طی روزهای آینده خبر داد و گفت: تاکنون‌ نیز یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد کشور شده است.

دکتر علیرضا عسکری با اشاره به وضعیت واردات محموله های جدید واکسن کرونا از سوی هلال احمر، گفت: امیدواریم توفیقاتی که در عرصه واردات واکسن به دست آمده، زمینه سلامتی و خرسندی همه مردم‌جامعه را فراهم کند. به طوری که با پوشش وسیع واکسیناسیون علیه کرونا در کشور، شاهد کاهش مرگ‌و میر و همچنین کاهش شدت بیماری باشیم.

وی افزود: خبر خوبی که داریم این است که محموله واکسنی با بیش از یک‌ میلیون دوز واکسن کرونا، از منابع معتبر بین المللی تامین شده و طی روزهای آینده توسط هلال احمر وارد کشور می شود و به وزارت بهداشت تحویل داده می شود.

عسکری گفت: تاکنون‌ هم یک میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا از سوی هلال احمر وارد کشور شده است.

پست بعدی

عید فطر احتمالا جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه است

چ مه 12 , 2021
رئیس کمیته علمی ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری گفت: در صورتی که رؤیت هلال در شامگاه چهارشنبه اثبات نشود روز جمعه عید فطر خواهد بود. حجت‌الاسلام علیرضا موحدنژاد در گفتگویی در خصوص استهلال آغاز ماه شوال گفت: فردا چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه صد گروه استهلال در نقاط مختلف کشور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000