قبل و بعد از تزریق واکسن کرونا چه بخوریم؟

609ac730bc8ed_2021-05-11_22-34 مشاور تغذیه و رژیم درمانی گفت: در قبل و بعد از تزریق واکسن، مصرف مایعات کافی و میوه‌های آب رسان به بهبود گردش خون در بدن، تولید آنتی‌بادی‌ها و عملکرد بهتر گلبول‌های سفید کمک می‌کند.

فاطمه الماسی کیا در گفت و گو با خبر فوری اظهار داشت: بهتر است مصرف مواد غذایی شیرین، مواد غذایی فراورده شده و چربی‌های جامد و حیوانی محدود شود چون باعث پاسخ‌های التهابی می‌شوند و شرایط تضعیف سیستم ایمنی بدن را فراهم می‌کند قبل از تزریق توصیه می شود یک غذای نرم، سبک و قابل هضم میل کنید به دلیل اینکه خیلی از افراد بعد از تزریق دچار تهوع می‌شوند.

مشروح گفتگو را در ادامه بشنوید.

پست بعدی

شعری که عبدالوهاب شهیدی برای شجریان خواند

چ مه 12 , 2021
مدیرعامل سابق موسسه هنرمندان پیشکسوت، در یادداشتی، خاطره‌ای از زنده‌یاد عبدالوهاب شهیدی و زنده‌یاد محمدرضا شجریان روایت کرد. سیدمحمد طباطبایی، مدیرعامل پیشین موسسه هنرمندان پیشکسوت، برای درگذشت زنده‌یاد عبدالوهاب شهیدی یادداشتی را منتشر کرد. او در این یادداشت نوشته است: «عبدالوهاب شهیدی فقط خواننده موسیقی ایرانی نبود، فقط نوازنده عود […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000