رها کردن اجساد قربانیان کرونا در رودخانه گنگِ هند

609a7c9362423_609a7c9362425 مقامات هندی از کشف دستکم ۴۰ جسد در رودخانه گنگ در شمال این کشور خبر دادند که احتمال می رود قربانیان بیماری کووید-۱۹ باشند.

این اجساد در مرز ایالت های بیهار و اوتارپرادش پیدا شده اند و تعداد دقیق آنها هنوز مشخص نیست اما رسانه های محلی گزارش کرده اند که احتمال می رود اجساد کشف شده متعلق به بیماران کرونایی باشند.

در عین حال گزارش برخی رسانه ها حاکی از کشف ۱۰۰ جسد است و وضعیت اجساد به گونه ای است که احتمال می رود از رها شدن آنها در رودخانه گنگ، روزها می گذرد.

مقامات محلی اظهار داشتند: اجساد کشف شده ورم کرده و تا حدی سوخته اند و ممکن است به عنوان بخشی از عمل سوزاندن قربانیان کروناویروس در امتداد رودخانه گنگ وارد آب شده باشند.

برخی ساکنین محلی اظهار کرده اند که کمبود چوب برای سوزاندن اجساد و افزایش هزینه های تشییع، خانواده ها را مجبور ساخته تا اجساد بیماران مبتلا به کرونا را مستقیم در رودخانه رها کنند.

پست بعدی

آموزش شادی به کودکان

س مه 11 , 2021
آیا در مورد نحوه آموزش شادی به کودکان خود اطلاعاتی دارید؟ این آرزوی هر پدر و مادری است که فرزندان شاد و سالمی داشته باشند. فقدان تجربه‌های لذت بخش و شادی آور در دوران کودکی می‌تواند زمینه ساز مشکلات روحی-روانی ساختن روابط مثبت را آموزش دهید داشتن روابط دوستانه با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000