توضیحات نیما فلاح همسر سحر ولدبیگی در خصوص علت فوت مسعود ولدبیگی

609a3285d9bd9_609a3285d9bdb نیما فلاح از درگذشت مسعود ولدبیگی پیشکسوت چهره‌پردازی سینمای ایران به دلیل ایست قلبی خبرداد. نیما فلاح بازیگر سینما و تلویزیون و داماد مسعود ولدبیگی پیشکسوت چهره‌پردازی سینمای ایران ضمن تأیید خبر درگذشت این هنرمند، گفت: مسعود ولدبیگی صبح امروز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در بیمارستان مهراد درگذشت. بیشتر بخوانید: مسعود ولدبیگی گریمور پیشکسوت سینما درگذشت/ سحر ولدبیگی داغدار شد وی توضیح داد: در حال حاضر به ما اعلام کرده‌اند که دلیل فوت این هنرمند ایست قلبی بوده است. فلاح در پایان گفت: مسعود ولدبیگی به دلیل بیماری در ۲ نوبت یعنی ۲ هفته قبل از نوروز و ۲ هفته بعد از نوروز در بیمارستان بستری بود.

این هنرمند باسابقه، که چهره‌پردازی فیلم‌های شاخصی چون «قرمز»، «ضیافت» و «دوئل» را در کارنامه خود دارد، برای دو فیلم «پرده آخر» و «از کرخه تا راین» سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی را از جشنواره فیلم فجر کسب کرده بود.

مسعود ولدبیگی در سریال «مختارنامه» به ایفای نقش پرداخته بود.

مسعود ولدبیگی، چهره‌پرداز پیشکسوت درگذشت

پست بعدی

عربستان تاکنون نحوه حضور و سهمیه حجاج را مشخص نکرده است

س مه 11 , 2021
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نحوه حضورحجاج و سهمیه کشورهای اسلامی هنوز از سوی کشور عربستان اعلام نشده است. علی رضا رشیدیان در نشست شورای برنامه ریزی بعثه و سازمان حج و زیارت که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000