اعلام زمان خاکسپاری بیژن افشار

6099dc4bebba6_6099dc4bebbb8 پیکر بیژن افشار، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فردا، سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود.

پیکر این بازیگر ساعت 10 صبح فردا در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده می‌شود و به دلیل شرایط موجود کرونایی، این مراسم همچون دیگر مراسم‌های خاکسپاری چند وقت اخیر به صورت خصوصی برپا خواهد شد و قرار نیست مراسمی عمومی باشد.

بیژن افشار چندی پیش به دنبال ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد و در یکی دو روز اخیر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان بود و صبح امروز، دوشنبه 20 اردیبهشت ماه درگذشت.

او متولد سال ۱۳۳۳ بود که در فیلم‌های سینمایی «مربای شیرین»، «قلب‌های ناآرام»،«در وجه حامل»، «خبر خاصی نیست» ، «خیابان دیوار»،«پیچ جاده نمناک»، «تابو»،« تمشک» و مجموعه‌های «مختارنامه»، «شهریار»،«خواب بلند»، «پرواز در ارتفاع صفر»، «یلدا» و … بازی کرده و یکی از اعضای فعال خانه تئاتر بود.

پست بعدی

شیوع افسردگی، استرس و اضطراب در رزیدنت‌های پزشکی چقدر است؟

س مه 11 , 2021
پژوهشگران با انجام مطالعه‌ای مقطعی، شیوع افسردگی، اضطراب و استرس را در بین رزیدنت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران، بررسی کردند. پزشکی یک شغل استرس‌زا است و مطالعات متعددی نشان داده است که کاهش عملکرد بالینی، اختلال در تصمیم‌گیری، اضطراب، افسردگی، سوء مصرف الکل و مواد، خودکشی و … با استرس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000