دودستگی در احزاب راست‌گرای اسرائیلی بر سر نتانیاهو

6098d43370389_6098d4337038c منابع از دودستگی در میان احزاب راست‌گرای رژیم صهیونیستی درباره حمایت از بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت خبر دادند.

سایت عبری زبان واللا اعلام کرد: مئیر یوروش و یسرائیل ایشلر، دو عضو کنست از حزب "یهودیت تورات" از بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستند پستش را به مدت یک و نیم سال ترک کند تا نامزد دیگری از احزاب راست‌گرا دولت تشکیل دهد.

آن‌ها تأکید کردند که دولت راست‌گرا شامل نفتالی بنت، رئیس حزب یمینا، گدعون ساعر، رئیس حزب امید نو، حزب شاس، حزب لیکود، یهودیت تورات و حزب صهیونیسم مذهبی خواهد بود.

این در حالی است که آرییه درعی، رئیس حزب شاس اعلام کرد که وی و حزبش در تمام کمپین‌های انتخاباتی وعده دادند که از نتانیاهو برای تصدی پست نخست‌وزیری حمایت خواهند کرد.

پیشتر بنیامین نتانیاهو برای سومین بار در تشکیل دولت ناکام ماند و این ماموریت را به روون ریولین، رئیس رژیم صهیونیستی بازگرداند. ریولین نیز رقیب وی لاپید را برای تشکیل دولت مامور کرد.

پست بعدی

خوابی راحت با این میوه‌های خوشمزه

د مه 10 , 2021
برخی افراد از مشکل بی خوابی رنج می‌برند که می‌توانند به جای توسل به قرص‌های خواب آور، از برخی میوه‌های طبیعی استفاده کنند. سایت پزشکی "elconsolto" گزارشی را در مورد مشکلات افراد مبتلا به بی خوابی و ناتوانی در خواب که آن‌ها را به استفاده از قرص‌های خواب آور یا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000