ناوگان هوایی مشمول ممنوعیت سفرهای عید فطر نیست

6096c686affb3_6096c686affb7 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: محدودیت سفرهای عید فطر، شامل ناوگان حمل و نقل هوایی نمی‌شود.

محمدحسن ذیبخش با بیان اینکه محدودیت سفرهای عید فطر، شامل ناوگان حمل و نقل هوایی نمی‌شود، اظهار داشت: وزارت امور خارجه برای بازگشت دانشجویان و اتباع ایرانی از هند، درخواست برقراری یک پرواز فوق العاده داشت که منتظر تأیید و تعیین دستورالعمل‌ها از سوی وزارت بهداشت هستیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به شیوع شدید در هند و لغو همه پروازهای کشورمان به هند و پاکستان، برای برقراری این پرواز فوق‌العاده ضروری است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاییدیه‌های لازم را صادر و نوع پروتکل‌های الزامی را تعیین کند.

ذیبخش افزود: این پرواز فوق‌العاده پس از تأیید وزارت بهداشت، برای بازگشت دانشجویان و اتباع ایرانی انجام خواهد شد.

پست بعدی

آیا بعد از اولین تزریق واکسن کرونا می‌توان با بزرگترها دیدار کرد؟/ ویدئو

ش مه 8 , 2021
پزشکان توصیه می‌کنند پس از اولین تزریق واکسن پدربزرگ‌ و مادربزرگ‌ها، بلافاصله به دیدارشان نرویم. طبق اعلام وزارت بهداشت، همه افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، دو هفته بعد از تزریق نوبت دوم واکسن، ایمنی نسبی پیدا می‌کنند. دز دوم نیز یک ماه بعد از نوبت اول تزریق می‌شود؛ بنابراین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000