درگیری خونین در جوکندان تالش/ عاملان به مراجع قضایی معرفی شدند

609690b497324_609690b497327 جانشین فرماندهی انتظامی گیلان از معرفی عاملان درگیری بخش جوکندان شهرستان تالش به مرجع قضایی خبر داد و گفت: یکی از متهمان این پرونده در بیمارستان بستری است.

سرهنگ حسین حسن‌پور با تاکید بر اینکه امنیت مردم از خطوط قرمز پلیس است به تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای پیشگیری از وقوع جرایم اشاره و اظهار کرد: پلیس در برقراری نظم و امنیت و احساس آرامش در بین شهروندان با مخلان نظم و امنیت به طور قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری در یکی از روستاهای بخش جوکندان شهرستان تالش، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی گیلان با بیان اینکه پس از حضور پلیس در محل حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۸ نفر بر سر اختلافات ملکی با یکدیگر درگیر شده‌اند، افزود: یک نفر از عاملان این درگیری اقدام به شلیک دو تیر هوایی با سلاح شکاری کرده است.

این مقام انتظامی از دستگیری دو نفر از متهمان این پرونده و کشف دو تیغه سلاح سرد از آنها خبر داد و گفت: چهار نفر دیگر از عاملان این درگیری با سلاح سرد مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ حسن‌پور خاطرنشان کرد: سه نفر از مصدومان به صورت سرپایی مداوا و یک نفر هم در بیمارستان بستری که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه دو نفر از عاملان این درگیری متواری و تلاش برای دستگیری آنها در دستورکار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: ۶ نفر از متهمان پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با اعلام اینکه برخورد با مجرمان رضایتمندی مردم را به دنبال دارد، تصریح کرد: پلیس با رصد مستمر تحرکات و فعالیت‌های افراد هنجارشکن هیمنه پوشالی آنها را درهم خواهد شکست.

پست بعدی

راهکارهای اثربخش مبارزه با فساد در شهرداری تهران/رویدئو

ش مه 8 , 2021
معاون مرکز آینده پژوهی انقلاب اسلامی ایران راهکارهایی را برای کنترل فساد در شهرداری تهران معرفی کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000