ممنوعیت پروازهای عتبات برداشته شد/ پرواز یک طرفه به هند آزاد شد

60966174afc2d_60966174afc31 سازمان هواپیمایی کشوری اسامی کشورهای ممنوع السفر را به روز رسانی کرد که بر این اساس، پرواز به هند مجاز ولی برگشت از آن ممنوع است.

حسن خوشخو مدیرکل نظارت بر فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی سازمان هواپیمایی کشوری در نوتام جدیدی که برای شرکت‌های هواپیمایی و فرودگاه‌های بین المللی کشور صادر کرده، اسامی کشورهای ممنوع برای سفر را به روز رسانی کرده که بر اساس آن، پروازهای رفت و برگشت با عراق مجاز و ممنوعیت سفر به این کشور برداشته شده است.

همچنین فروش بلیت پرواز رفت به هند، پاکستان، فرانسه، برزیل، آفریقای جنوبی و چند کشور دیگر آفریقایی که به دلیل شیوع کرونای آفریقایی، منع تردد دارند، آزاد است اما پذیرش مسافران بازگشتی از این کشورها از سوی فرودگاه‌های کشور و همچنین فروش بلیت برگشت از این کشورها از سوی شرکت‌های هواپیمایی، ممنوع خواهد بود.

ممنوعیت پروازهای عتبات برداشته شد/ پرواز یک طرفه به هند آزاد شد

پست بعدی

از دی ماه ۹۶ جامعه به ۳ بخش تقسیم شد/ علاوه بر بخش اصلاح‌طلب و اصولگرا، بخش برانداز هم اعلام موجودیت کرد

ش مه 8 , 2021
دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: برخی با اصل نظام مشکل داشتند اما کنشگری نمی‌کردند از دی ماه ۹۶ عملاً جامعه به سه بخش تقسیم شد، علاوه بر بخش اصلاح‌طلب و اصولگرا بخش جدیدی تحت عنوان بخش برانداز اعلام موجودیت کرد. علی شکوری راد در آیین رونمایی از برنامه جامعه قدرتمند-دولت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000