قصه عشق خواهر و برادر دوقلو!/ ویدئو

60960aacdb766_2021-05-08_08-21 آرمیتا برای امیر عطا، برادرش که به بیماری SMA تیپ یک مبتلاست، ویولن می‌نوازد، با او بازی و به پدر و مادرش، برای مواظبت از او کمک می‌کند؛ قصه پرغصه عشق و امید در خانواده بچه‌های اس‌ام‌ای!

به گیتاری که امیرعطا در آغوش گرفته نگاه کنید؛ و به بوسه‌های آرمیتا به صورت و دست برادرش و واکنش امیرعطا!

پیراهن شماره ۸ علی کریمی هم، یادگاری اوست به امیرعطا؛ وقتی سرمربی سپیدرود رشت بود. ضمنا امیرعطا هوادار سفت و سخت بارسلونا و لیونل مسی است!

و خواسته پایانی پدرش از زبان تمام خانواده‌های دارای فرزند مبتلا به این بیماری سخت و نادر: خدا کند دارو وارد ایران شود تا ما با دیدن بچه‌های درمان‌شده کشورهای همسایه، حسرت نخوریم!

پست بعدی

اصولگرایان محترم! جرات دارید اعلام کنید وضع دین‌داری چگونه شده؟/ ماموران در ماه رمضان دنبال روزه‌خوارند، نه یافتن گرسنگان

ش مه 8 , 2021
جامعه‌ای که ماموران آن در ماه رمضان دنبال پیدا کردن روزه‌خوار هستند و نه یافتن افراد گرسنه، سرنوشتی بهتر از اینکه هست نخواهد داشت. راستی! آیا می‌دانید که چند نفر از مامورانی که دنبال روزه‌خواران هستند، روزه می‌گیرند؟ عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی در یادداشتی نوشت: یکی از […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000