حمید هیراد از حمایت طرفداران خود قدردانی کرد + ویدیو

6093d1fff3858_6093d1fff385b حمید هیراد خواننده جوان کشور که این روزها به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده است، در قالب یک پیام تصویری از هواداران خود قدردانی کرد.

حساب رسمی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو در اینستاگرام این ویدیو از هیراد رد منتشر کرد.
هیراد در این پیام تصویری خطاب به طرفداران خود می‌گوید: «سلام به همه عزیزان. ان‌شالله که حال دلتان خوب باشد و همیشه تن‌تان سالم باشد. مرسی از همه کسانی که در این چند وقت به یادم بودند، هوایم را داشتند و برایم انرژی فرستادند. دست تک تک مردمم را می‌بوسم که به یادم هستید. خیلی مراقب خودتان باشید. مرسی از کادر درمان بیمارستان شریعتی که در این چند وقت تمام تلاش خود را برای بهبودی من کردند و هنوز هم انجام می‌دهند. تمام تلاشم را می‌کنم با دعای خیر و انرژی‌هایتان این مرحله را سپری کنم. خیلی مراقب خود باشید. همیشه دوست‌تان دارم و به یادتان هستم.»

حمید هیراد که بیش از چهار است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند، به تازگی مرحله جدیدی از شیمی درمانی را گذرانده بود. او فروردین ماه امسال پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را با تنظیم فرشاد یزدی منتشر کرد.
همکاری با مسابقه خوانندگی «یک، دو، صدا» رادیو، به عنوان داور هم از دیگر فعالیت‌های اخیر این خواننده محسوب می‌شود.

انتهای پیام

پست بعدی

راهکار طب سنتی برای تقویت حافظه

پ مه 6 , 2021
یک متخصص طب ایرانی با اشاره به اینکه مزاج مغز انسان سرد و تر است توصیه کرد از خوراکی های با طبع گرم مثل ارده شیره به همراه عسل برای تقویت و افزایش حافظه استفاده کرد. غلامرضا کردافشاری متخصص طب ایرانی با اشاره به اینکه پیش از این در فرهنگ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000