آغاز واکسیناسیون جانبازان و والدین شهدا

60926bf5bb693_60926bf5bb696 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید از آغاز واکسیناسیون گروه سوم ایثارگران شامل جانبازان زیر ۵۰ درصد و والدین شهدا، از نیمه اردیبهشت ماه خبر داد.

عبدالرضا عباسپور در خصوص جزئیات آخرین وضعیت واکسیناسیون ایثارگران گفت: بر اساس تقسیم بندی‌های انجام شده ۳۲ هزار نفر از ایثارگران در گروه دوم اولویت دار برای دریافت واکسن کرونا قرار گرفته‌اند.

وی افزود: این گروه شامل جانبازان ۵۰ درصد به بالا است که واکسیناسیون آنها آغاز شده و تقریباً تا ۱۵ اردیبهشت ماه به اتمام می‌رسد. به علاوه در این گروه مرحله دوم واکسیناسیون جانبازان بالای ۷۰ درصد انجام می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید از آغاز واکسیناسیون جانبازان زیر ۵۰ درصد خبر داد و تصریح کرد: گروه سوم اولویت دریافت واکسن نیز شامل والدین شهدا و جانبازان زیر ۵۰ درصد است. واکسیناسیون این عزیزان از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود اما هنوز تعداد افراد دریافت کننده واکسن مشخص نیست.

عباسپور عنوان کرد: گروه بعدی دریافت کننده واکسن نیز شامل آزادگان، افراد دارای سابقه جبهه و سابقه ایثارگری هستند.

وی در خصوص زمان واکسیناسیون این افراد عنوان کرد: فعلاً در حال رایزنی با وزارت بهداشت برای اختصاص سهمیه واکسن به این عزیزان هستیم اما هنوز زمان واکسیناسیون آنها مشخص نیست.

وی تاکید کرد: البته به نظر می‌رسد که با توجه به رده سنی این افراد، این گروه در روند واکسیناسیون عمومی کشور واکسن دریافت کنند و احتمالاً دیگر نیازی به دریافت واکسن بنیاد شهید نیست. با این حال ما رایزنی‌های خود با وزارت بهداشت را انجام خواهیم داد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید ابراز کرد: تا کنون مجموعاً ۵۰ هزار دوز واکسن کرونا برای تزریق به گروه‌های در اولویت ایثارگری، از سوی وزارت بهداشت به بنیاد شهید تعلق گرفته است.

پست بعدی

اردوغان پس از ۸ سال مقابل السیسی عقب‌نشینی کرد

چ مه 5 , 2021
پس از هشت سال قطع روابط دیپلماتیک ترکیه و مصر، امروز نخستین هیأت ترکیه برای مذاکره با هدف عادی‌سازی

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000