امام‌ جمعه شیراز به کرونا مبتلا شد‌

6091190c0c825_6091190c0c828 معاون روابط عمومی و امور بین‌الملل نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس از ابتلای حجت الاسلام دژکام به بیماری کرونا خبر داد.

مصطفی مشفقیان از ابتلای آیت‌الله دژکام به بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه نتیجه تست کرونای آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، امام جمعه شیراز و تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) مثبت اعلام شده و بنا به توصیه پزشکان، ایشان در قرنطینه خانگی به‌سر می‌برند.

وی ضمن مساعد اعلام‌کردن حال عمومی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس افزود: تا زمان اتمام قرنطینه خانگی و بهبود بیماری، کلیه دیدارها و جلسات عمومی و کاری آیت‌الله دژکام تعطیل خواهد بود.

پست بعدی

پاسخ تهیه‌کننده ایرانی «مست عشق» به حاشیه‌های اخیر

س مه 4 , 2021
تهیه‌کننده فیلم «مست عشق» با قبول مسئولیت مشکلات پیش‌آمده، تاکید کرد: پیگیری‌های حقوقی برای اقدام غیرحرفه‌ای و خلاف قرارداد سرمایه‌گذار ترک – که ایرانی‌الاصل است – برای پخش این فیلم در حال انجام است. چند روز قبل خبری مبنی بر اقدام سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده ترکیه‌ای فیلم «مست عشق» به کارگردانی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000