اتحادیه اروپا نماینده روسیه را احضار کرد

608fe616118f3_608fe616118f7 اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) سفیر روسیه در این نهاد را برای محکوم کردن تصمیم مسکو مبنی بر ممنوع کردن ورود هشت مقام به این کشور که کرملین می‌گوید به تلافی تحریم‌های این اتحادیه علیه شهروندان روس است، احضار کرده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز،‌ یک سخنگوی اتحادیه اروپا در کنفرانس مطبوعاتی گفت: سفیر روسیه احضار شده است و عصر به دیدار دبیرکل کمیسیون اروپا و سرویس اقدام خارجی اروپا می‌رود و در آنجا او مراتب اعتراض و مخالفت با این اقدام را در پیامی دریافت خواهد کرد.

وزارت خارجه روسیه جمعه در رابطه با ممنوعیت جدید سفر علیه مقام‌های بروکسل اعلام کرد، افراد منع شده به ویژه شامل معاون کمیسیون اجرایی اروپا در حوزه ارزش‌ها و شفافیت، رئیس پارلمان اروپا و عضو هیات فرانسه در شورای مجلس پارلمانی اروپا می‌شوند.

پست بعدی

ببینید این جماعت ماسک نمی‌زنند و بی‌خیال کرونا شدند!/ کاریکاتور

د مه 3 , 2021
جدیدترین بررسی‌ها نشان داده با وجود و افزایش آمار ابتلا و مرگ و همچنین جولان ویروس جهش‌یافته انگلیسی و هندی در کشور، حدود ۳۸درصد مردم کشور همچنان از ماسک استفاده نمی‌کنند! موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000